Gyakran ismételt kérdések

1., Utánvételes fizetésre van lehetőség?

Utánvételes fizetésre van lehetőség. Átvételkor tud fizetni a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

2., Mennyi a szállítási idő?

A 12:00-ig leadott rendelések a következő munkanapon kiszállításra kerülnek, a 12:00 után leadott rendelések pedig az azt követő munkanapon.

4., Milyen formában kapom meg a számlát?

A megrendelés feldolgozását követően, e-mailben küldjük ki az elektronikus számlát.

5., Hova tudom visszaküldeni a terméket elállás esetén?

Kérjük, amennyiben bármilyen panasza van a termékkel/termékekkel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt az info@applepro.hu e-mail címre.

6. A szíjak eredetiek?

A szíjak saját gyártású Apple Watch típusú órákhoz gyártott szíjak, nem Apple által gyártottak.

7. Mi a teendőm ha véletlenül rossz méretet/színt rendeltem? Van lehetőség cserére?

Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, telefonon vagy a Facebook oldalunkon. Van lehetőség cserére, ha a vásárló rendelt rossz méretet vagy színt abban az esetben szállítási költség ellenében tudjuk cserélni a terméket/termékeket. A mi hibánkból adódóan természetesen a költségeket mi álljuk, a csere díjmentes.

8. Ha nem nyerte el a tetszésemet a termék van lehetőségem elállni a vásárlástól?

Az átvételtől számított 14 munkanapon belül van lehetőség elállni a vásárlástól. Garanciális hiba esetén (szakadás, színelváltozás) 1 éven belül.

9. Mi a teendőm ha sérült szíjat kapok?

A szállítás során keletkezett sérülésekért vállaljuk a felelősséget. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és 1-2 munkanapon belül kicseréljük a sérült szíjat költségmentesen.

10. Miért kötelező megadnom a mobilszámomat a rendeléshez?

Mert a futár telefonon fogja Önt értesíteni a szállítással kapcsolatban ezért kötelező. Valamint a részünkről felmerülő rendeléssel, szállítással kapcsolatos esetleg kérdések gyors korrigálása, tájékoztatása érdekében.